Myskväll!

Denna kväll har spenderats med Therese i soffan, vi var så otroligt trötta så vi orkade inte gå ut och promenera eller gå ner till gymmet. Så det får bli imorgon istället, jag vet inte riktigt varför vi är så trötta nu. Men jag antar att det har och göra med gårdagskvällens bravader, det blev en halv kväll på Memento. Vilket var otroligt trevligt måste jag säga, men Therese var i vilket fall kvar längst denna gång. Vilket inte sker speciellt ofta måste jag säga.

I helgen vankas det fotbollsspelande med grabbarna på Västhagen om vädret och ledigheten av planen tillåter så att säga. Men det får vi i alla fall hoppas eftersom det var ett tag sedan man spelade fotboll så att säga.

Jag har också införskaffat en ny tröja som jag fick hem igår.

Otroligt jäkla skön måste jag säga!

Men nu skriker Therese att jag ska komma och gosa, så vi hörs senare:)

/Felix

Om Felix Blomqvist

Är 19 år, bor tillsammans med min flickvän nu sedan 5 månader tillbaka. Vi bor i Sundsvall och har varit tillsammans i snart 1 år. Älskar Djurgården IF i fotboll och hockey. Lever för musik, behöver musik för att leva. Kort om mig:) /Felix
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar