Det är igång!

Träningen börjar nu ta fart och jag känner att jag faktiskt kommer kunna hålla det här nu så pass länge att jag kan gå ner lite i vikt. Samt få bort lite av det där oönskade fettet som man har på kroppen. Man ska ju kanske inte komma med lill-bulan när man ska spela volleyboll till sommaren. Det känns faktiskt skönt att jag börjat träna.

Jag ska ju till Åre om ca 1 vecka och då blir det extremt med skidåkning så jag tror inte att jag kommer halka så mycket efter i träningen. Eftersom det är sjukt ansträngande att åka skidor också, så det ska nog bli fantastiskt skönt. Jag åker upp med farmor & farfar + min farbror och kusin.

Jag och Anton sitter och spånar i hur vi ska kunna sänka min farfar i öldrickning vilket inte är det enklaste men det kanske kan gå. Vi får se vad som händer.

Just nu sitter jag hemma, faktiskt vid det nya bordet som vi har köpt. Det är otroligt skönt att sitta vid ett bord när man sitter vid datorn. Istället för att sitta i soffan kan man liksom sitta på en stol, det blir lite annan arbetsställning. Så detta är jag faktiskt riktigt nöjd med det blev skitbra.

Therese är på någon typ jobbfest ikväll, men hon skulle inte dricka efter det möte som dom ska ha, så hon kommer hem och myser med mig senare i alla fall. Vilket är skönt, med tanke på att hon arbetade igår natt.

En låt ni kan lyssna på är denna: Three Days Grace – The Good Life

 

Det var allt från mig denna gång!

Ses!

/Felix

Om Felix Blomqvist

Är 19 år, bor tillsammans med min flickvän nu sedan 5 månader tillbaka. Vi bor i Sundsvall och har varit tillsammans i snart 1 år. Älskar Djurgården IF i fotboll och hockey. Lever för musik, behöver musik för att leva. Kort om mig:) /Felix
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar